Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový průzkum trhu ryb v ČR
LEVÁ, Lenka
Marketingový průzkum trhu ryb v České republice jsem zaměřila na prodej sladkovodních ryb, které jsou typické pro naši zemi. Konzumace sladkovodních ryb má v českých zemích dlouholetou tradici, naopak ryby mořské jsou záležitostí moderní doby, která umožnila dovoz této suroviny z přímořských států. I přes dlouhodobou existenci ryb na našem trhu je jejich konzumace v porovnání s jinými druhy masa i v porovnání s jinými státy na nízké úrovni. Ve své práci jsem se zaměřila zejména na mladou generaci a jejich stravovací návyky vzhledem k druhové konzumaci ryb. Ryby konzumují více než dvě třetiny obyvatel, což znamená, že je zde velký prostor na motivování lidí k vyšší spotřebě domácích sladkovodních ryb. Češi jedí mnohem více mořské ryby než sladkovodní. Příčinou je širší sortiment mořských ryb na trhu, lépe zpracované a upravené výrobky z nich a často i nižší ceny než u sladkovodních ryb. Ve většině restauracích je malý, nebo téměř žádný, výběr pokrmů ze sladkovodních ryb. Propagací ryb u kuchařů a jejich školením, lze docílit častější zařazení sladkovodních ryb do jídelníčků restauracích, které mladá generace využívá k častému stravování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.